سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کاستی دانش، در دروغ و کاستی جدیت، در بازی است . [امام علی علیه السلام]
زناشویی
>>اسدی ( یکشنبه 95/11/17 :: ساعت 7:53 صبح)

عضای شوای شهر نیز در روزهای اخیر اعلام کردند: در این ساختمان، انبارهای گازوئیل وجود داشته است و احتراق و انفجار
کانال ازدواج دانلود فیلم کانال ازدواج همسریابی اس ام اس کانال ازدواج دانلود عکس Samsung Galaxy Note شیدایی کانال ازدواج دانلود موسیقی کانال ازدواج ازدواج موقت کانال ازدواج Samsung Galaxy صیغه سایت کانال ازدواج Apple Watch قیمت اپل iPad Pro کانال ازدواجبهترین سایت همسریابی کانال ازدواج فروشنده اصغر فرهادی ازدواج موفق کانال ازدواج آتشنشانان پلاسکو قیمت طلا و ارز کانال ازدواج قمیت مسکن رزرو هتل کانال ازدواج بازیهای لیگ برتر استقلال پیروزی کانال ازدواج تراختور رزرو بلیط قطار کانال ازدواج سایت همسریابی دائم شیدایی  فرو ریختن ساختمان و قربانی شدن ده‌ها نفر شده است. اما آنان به این سئوال پاسخ ندادند که چرا مسئولان شهری در برابر این وضعیت خطرناک کاری نکرده و فقط به اخطار بسنده کردند.
اخطارهای بی‌ثمر
اره به حادثه پلاسکو گفت: چرا مخزن بزرگ چندهزاری لیتری گازوئیل در طبقه یازدهم وجود داشته و آیا نگهداری چنین مخزنی مجوز داشته است؟ سرخو ضمن بازدید از آواربرداری ساختمان مخروبه پلاسکو گفت: اگر شهروندی ملکی را تغییر کاربردی دهد و کوچک‌ترین تخلفی انجام دهد شهرداری خیلی سریع آن ملک را با نیوجرسی می‌بندد و در مرحله بعد آن را پلمب می‌کند اما اینکه چرا درباره ساختمان‌های بلند تجاری و صنعتی که شهرداری از لحاظ قوانین چیزی کم ندارد و مصوبه شورای شهر را دارند، برخورد قاطعی صورت نمی‌گیرد شهرداری باید پاسخ دهد.
وی تاکید کرد: در آخرین مصوبه شورا، شهرداری مکلف شده اقدامات ایمنی همه گونه ساختمان‌ها را بررسی کند و درصورتی که اقدامات ایمنی مناسب صورت نگیرد برخورد قاطعانه‌ای صورت دهد و در غیر این صورت اجازه فعالیت به این ساختمان‌ها ندهد.
این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه می‌گویند عامل آتش این بوده که در طبقات میانی؛ طبقات دهم و یازدهم، دو مخزن بزرگ گازوئیل وجود داشته و احتمالا آتش‌سوزی از آن ناحیه صورت گرفته است، گفت: چرا مخزن بزرگ چندهزاری لیتری گازوئیل در طبقه یازدهم وجود داشته و آیا نگهداری چنین مخزنی مجوز داشته است؟ چه فعالیتی بوده که باید همچنین مخزنی وجود داشته باشد ضمن اینکه کپسول‌های دیگری در دیگر طبقات هم وجود داشته که به گستردگی آتش کمک کرده‌اند؛ ممکن است افراد به دلیل بی‌اطلاعی یا هر عامل دیگری از این تجهیزات استفاده کنند ولی باید شهرداری از چنین کاری ممانعت به عمل آورد.
سرخو در پاسخ به این سوال که ادعا شده که شهرداری بارها به این ساختمان اخطار داده گفت: اخطار کافی نیست؛ شهرداری دبیرخانه نیست که فقط نامه‌نگاری بکند. مامور شهرداری که برای اجرای اخطار به این محل مراجعه کرده باید توبیخ و مواخذه شود که چرا این ساختمان را پلمب نکرده است؟ مامور از طرف شهرداری ناحیه یا منطقه به ساختمان پلاسکو مراجعه می‌کند و پیرو ادعای شهرداری ده‌ها مورد اخطار اعلام می‌شود، چرا اقدام نکردند؟ چرا مقابل واحد متخلف نیوجرسی قرار ندادند؟ شهرداری نمی‌تواند فرافکنی کند و باید پاسخگو باشد، اصلا نمی‌شود در این مورد فرافکنی کرد.
نوشدارو بعد از مرگ سهراب به شیوه «چمران»

قصور و کاستی‌های گذشته،در بروز حادثه پلاسکو اثرگذار بوده است
ولی‌الله شجاع پوریان؛ عضو شورای شهر تهران نیز با اشاره به جلسه صبح اعضای شورا در محل حادثه ساختمان پلاسکو از تشکیل کمیته ساماندهی وضعیت آسیب‌‌دیدگان اعم از مصدومان، جانباختگان، مالباختگان و همچنین بازماندگان این حادثه خبر داد و گفت: قصور و کاستی‌های گذشته،در بروز حادثه پلاسکو اثرگذار بوده است اما برای اینکه وارد حاشیه‌ها نشویم، فعلا از ورود به مسائل حاشیه‌ای خودداری می‌کنیم. قطعا در زمان مناسب راجع به این موضوع به مردم گزارش خواهیم داد.
شجاع‌پوریان افزود: کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران موظف شده با بررسی همه خلاءها و کاستی‌های موجود، جلوی فرار دستگاه‌های ذیربط و مقصر در حادثه را از زیر بار مسئولیت‌شان بگیرد.
وی گفت:بر اساس اظهارات مدیران ارشد سازمان آتش‌نشانی در یک ساعت اول این حادثه، آتش در ساختمان پلاسکو مهار شده بود اما به دلیل انفجاری که پس از مهار تقریبی آتش در ساختمان رخ می‌دهد، شاهد آن بودیم که به یکباره ساختمان پلاسکو فرو ریخت که البته معلوم نیست علت انفجار مورد اشاره چه بوده است.
پلاسکو در پنجاه و چهارمین سال ساخت خود فرو ریخت! تلاش‌ها برای آوار‌برداری از این ساختمان نا ایمن همگان را به این نتیجه رسانده است که با فروریختن چند ساختمان فرسوده دیگر باید انتظار یک فاجعه ملی را داشته باشیم! مدیران ارشد شهری باید بدانند؛ پلاسکو اولین ساختمان کهنه و در انتظار فاجعه تهران نبوده ونخواهد بود که فرو ریخته است. ساختمان‌های بسیاری هستند که انتظار یک جرقه و یا تکان را می‌کشند تا غبار شان را بر سر اهالی بریزند. مرکز ایران اسلامی پر از مجتمع‌های تجاری ناایمن، بافت‌های فرسوده و کوچه‌های باریک است که هر اتفاقی در آنها ممکن است عزای عمومی دیگری را در پی داشته باشد.پس بهتر است مدیران ارشد شهرداری قبل از وقوع حوادث به فکر جان و مال شهروندان باشند نه اینکه پس از وقوع حادثه پی در پی اعلام کنند که شرایط تحت کنترل است!
هنگامی که هاشمی با الهام از برنامه‌های زیر ساختی امیر کبیر، برای اولین بار ضرورت احداث طرح عظیم مترو تهران را در خطبه‌های نماز جمعه مطرح کرد، مخالفان او، هیکل ساده زیستی و قیافه زهد و تقوا به خود گرفتند و گفتند: «مترو مظهر اشرافی گری است و نباید در میان مردم، فرهنگ مصرف گرایی و رفاه طلبی را ترویج کرد!!» چون هاشمی در خطبه‌های بعدی، منافع عمومی و پیامده‌های مثبت مترو را به زبان ساده برای مردم توضیح داد، کوته بینان دوباره گفتند: «بسیار خوب! پس این همه خاک‌های زیر زمینی را به کجا می‌خواهید منتقل کنید؟!»
هاشمی با کمال بزرگ منشی همه این نق زنی‌ها را تحمل کرد و کار عملیات طرح عظیم مترو را آغاز نمود و مدیریت آن را به فرزند ش که مانند خود، مرد میدان و کار بود سپرد. با مدیریت 14 ساله محسن هاشمی، مترو تهران به مرحله بهره‌برداری، شکوفایی و بالندگی رسید و خط اول آن در خدمت مردم قرار گرفت؛ چنان که امروز سایر خطوط آن در اکثر مناطق مهم تهران فعال است؛ از شمال به جنوب از غرب به شرق، در جنوب تا کهریزک رسیده و در آینده نزدیک ایستگاه فرودگاه امام خمینی هم فعال خواهد شد.
این همه، تنها در سایه درایت، مدیریت و صبر ستودنی آقای هاشمی بود، یعنی هاشمی بدون ریا کاری و سر دادن شعار‌های دهن پر کنِ(حمایت از محرومان و مستضعفان)، کاری کرد که امروز بیشترین استفاده و بهره بری را همین اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه ازمترو می‌برند و اصلا مرفهین بی‌درد نیازی به مترو ندارند. امروز به برکت خلوص و تقوای آیت‌الله هاشمی توسعه مترو در سایر استان‌ها مانند اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، قم و... مورد استقبال قرار گرفته و عملیاتی شده و در بعضی از آنها به مرحله بهره‌برداری هم رسیده است.

تا هستم‌ای رفیق ندانی که کیستم
روزی سراغ وقت من آیی که نیستم

یکی از ابعاد مغفول مانده آیت‌الله هاشمی فقاهت اوست که حتی در جمع حوزویان نیز چه بسا روحانیونی باشند که از اجتهاد و قدرت فقهی او چندان اطلاعی ندارند. آیت‌الله هاشمی علاوه بر اینکه دوره‌های علوم حوزوی را طبق سنت مرسوم از ادبیات و معانی وبیان و منطق و فقه و اصول بطور منظم در مقطع سطح و خارج با جدیت طی کرده بود در ابواب فقهی بویژه بخش‌های اقتصادی و اجتماعی با تسلط بر مبانی فقهی دارای نوآوری‌هایی بود.

دوم پشتکار و جدیت ایشان در امر تحصیل علم بود. چنانکه در خاطراتشان آمده است لحظه‌ای از عمر خود را به بطالت نمی‌گذراند و در فراگیری انواع علوم حوزوی جدّی بود و از فرصتی که در سالهای نوجوانی دور از هیاهو‌ها و اشتغالات زندگی برایش فراهم شده بود نهایت بهره‌برداری را نمود. اما در زمینه بهره‌مندی از اساتید خوب که مهمترین وسیله رشد علمی برای طلبه و دانشجو است، دوران طلبگی ایشان همزمان شده بود با حضور اساتید بسیار برجسته در حوزه علمیه قم. ایشان از محضر پر فیض اساتید مهمی در دروس رسائل و مکاسب از جمله آیت‌الله مجاهدی، آیت‌الله فکور و آیت‌الله سلطانی طباطبایی بویژه از مدرّس مدقّق آیت‌الله صالحی نجف آبادی بهره‌ها برد. واما در مورد اساتید درس خارج ایشان، ابتدا باید نکته‌ای را توضیح دهم که دوستان حوزوی آن را بخوبی می‌دانند. آن نکته عبارت از این است که درس‌های خارج فقه و اصول گاهی ثمره لازم را برای اهل علم ندارد، خصوصا زمانی‌که استاد لباس مرجعیت را بر تن پوشیده باشد. درس استاد در این صورت، گرچه برای شاگردان بی‌فایده نیست ولی نوعا جنبه تشریفاتی آن بر جنبه تحقیقی بودنش می‌چربد. البته این قاعده عمومیت ندارد ولی غالبا چنین است، و لذا طلبه‌های درس‌خوان بیشتر سراغ مدرسانی می‌روند که استاد سمتی نداشته و ممحّض در علم و تحقیق باشد.

وزیر بهداشت با اشاره به حادثه تاسف‌بار آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو گفت: متاسفانه ما در کشور گرفتار رودربایستی و فساد هستیم و تا زمانی که این دو عامل وجود دارد، چنین حوادثی باز هم تکرار می‌شود.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی در بیست و چهارمین مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی، ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: دیگر کسی مانند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انقلاب تکرار نمی‌شود. آرزوی ایشان تا آخرین لحظه حیات، آرامش و پیشرفت کشور بود که امیدواریم این آرزوها محقق شود.
وی همچنین به حادثه ریزش ساختمان پلاسکو اشاره و ضمن تسلیت به بازماندگان قربانیان این حادثه اظهارداشت: متاسفانه ما در کشور گرفتار رودربایستی و در کنار آن فساد هستیم و این دو عامل، موانع بزرگ اجرا و حتی تصویب قانون درست و موثر هستند. بنابراین تا این دو عامل وجود داشته باشد، چنین حوادثی باز هم تکرار می‌شود. ما نیز در حوزه مسئولیت خودمان از این بحران به آن بحران می‌رویم. به طوری که هنوز حادثه «حله» تمام نشده، حادثه برخورد قطار رخ می‌دهد و بعد هم بحران‌های دیگر و امروز هم ریزش ساختمان پلاسکو. بر این اساس امیدوارم به خودمان بیاییم و قوانین درست و موثر را تصویب و اجرا کنیم.

وی همچنین وضعیت نظام سلامت کشور را با برخی کشورهای منطقه و جهان مقایسه کرد و گفت: در حال حاضر به ازای هر 1000 نفر جمعیت 1.7 تخت بیمارستانی داریم که از کشورهای ترکیه، ازبکستان، آذربایجان و... در منطقه پایین‌تر هستیم و تنها از کشورهایی مثل افغانستان، پاکستان، عراق و سوریه جلوتریم. حال دولت عراق هم سه برابر بیشتر از ما به حوزه سلامت پول اختصاص می‌دهد. در حال حاضر باید فکر کنیم که اگر در شهری مانند تهران زلزله بیاید آیا پناهگاه مردم، جایی جز بیمارستان است؟ حال باید بگوییم که بعد از انقلاب چند بیمارستان در تهران ساخته شده است؟ در حال حاضر 62 درصد تخت‌های بیمارستانی کشورمان فرسوده‌اند که این آمار در تهران به 64 درصد می‌رسد. ما در چنین شرایطی می‌گوییم اگر دولت پول ندارد، اجازه دهید بخش خصوصی یا سرمایه‌گذاران خارجی وارد کار شوند. حال ببینید برخی از پزشکان در این‌باره چه صحبت‌هایی می‌کنند.
وزیر بهداشت به وضعیت تخت‌های مراقبت‌های ویژه اشاره کرد و افزود: در ابتدای دولت تعداد تخت‌های ویژه ما 5000 تخت بود که اکنون ما 2500 تخت ویژه دیگر به آن اضافه کرده‌ایم یعنی در این مدت، دولت یازدهم به اندازه 50 درصد کل تخت‌های مراقبت‌های ویژه، تخت اضافه کرده است. همچنین بلوک‌های زایمانی، زیرساخت‌های درمان و... را ساماندهی کرده‌ایم.
وزیر بهداشت در ادامه اظهار داشت: تعداد پزشک به ازای هر 1000 نفر جمعیت در ایران از همه کشورهای منطقه کمتر است؛ به طوری که با 1.28 پزشک به ازای 1000 نفر
سایت
کانال ازدواج
Apple Watch
قیمت اپل
iPad Pro
کانال ازدواج
بهترین سایت همسریابی
کانال ازدواج
فروشنده
اصغر فرهادی جمعیت، قرار بود بر اساس سند چشم‌انداز در رتبه اول منطقه قرار بگیریم.
وی با اعلام اینکه به ازای هر 1000 نفر جمعیت 1.4 پرستار داریم، گفت: در سه سال گذشته حداقل 30 هزار پرستار بازنشسته شده‌اند اما نتوانسته‌ایم یک نفر پرستار استخدام کنیم. در مجلس قوانین شیکی را نوشتیم و گفتیم پرداخت از جیب مردم در حوزه سلامت باید به کمتر از 30 درصد کاهش یابد اما باید هزینه کنیم تا این اتفاق بیفتد. هزینه‌های حوزه سلامت را یا دولت، یا بیمه و یا مردم باید پرداخت کنند. در این سال‌ها چون دولت پول سلامت را نمی‌داد، مردم آن را از جیب پرداخت می‌کردند؛ به طوری که در سال 2010 جزو بدترین کشورها در حوزه پرداخت از جیب بودیم. دکتر هاشمی ادامه داد: ما در این دولت هنوز به میزان هزینه‌های سال 90 هم نرسیده‌ایم. حال اگر کاری کردیم که ارزش پول ملی کاهش یابد و دلار سه برابر شود، بی‌عرضگی است و مقصر سیستم سلامت نیست. بنابراین آقایان اقتصادی اول وضعیت سلامت سایر کشورها را ببینند و بعد اظهارنظر کنند.
وزیر بهداشت با بیان اینکه ما در طرح تحول دسترسی را افزایش دادیم، از مردم حفاظت مالی کردیم و زیرساخت‌ها را توسعه دادیم، گفت: باید توجه کرد که پوشش همگانی سلامت، اولین قدم برای تحقق عدالت در سلامت است و اقدامی است که همه دنیا آن را انجام داده‌اند. حال ما در این مدت پرداخت از جیب مردم را کاهش دادیم که متاسفانه در حال حاضر به دلیل سوء رفتار بیمه‌ها در معرض آسیب قرار گرفته است. اگر بیمه حق درمان را می‌داد اکنون بیمارستان‌ها به خاک سیاه نمی‌نشستند.
دکتر هاشمی با تاکید بر اینکه طرح تحول سلامت، چیزی جز اجرای قانون نبود، به موضوع ممنوعیت دو شغله بودن پزشکان اشاره و اظهار کرد: راه حل این موضوعات جنجال ایجادکردن نیست، بلکه راه حلش افزایش پزشک، پرداخت به‌موقع مطالبات و حمایت از پزشکان و پرستاران است.
وی کارنامه نظام سلامت و دولت یازدهم در سلامت را درخشان دانست و گفت: برخی طرح تحول را طرح تحول درآمد پزشکان می‌دانند و حضور پزشکان در مناطق مرزی سراوان و فعالیت‌های شبانه‌روزی را نادیده گرفته و پشت تریبون‌ها نظام سلامت را می‌کوبند. باید توجه کرد که ما کل هزینه‌های طرح تحول را حساب کردیم و تنها 14 درصد آن برای کارکنان اعم از پزشک و غیرپزشک صرف شده است و 51 درصد هزینه صرف کاهش پرداخت از جیب مردم شده و 31 درصد نیز برای ارتقای زیرساخت‌ها خرج شده است. این در حالی است که برخی بارها گفته‌اند که تمام پول طرح تحول سلامت را در جیب پزشکان ریخته‌اند و طرح تحول سلامت، به طرح تحول درآمد پزشکان بدل شده است اما این حرف‌ها کاملا بی‌اساس است.
دکتر هاشمی حقوق متوسط پزشک متخصص در مراکز درمانی 2 میلیون و 300 هزار تومان و فوق تخصص شاغل هیات علمی در دانشگاه‌ها را پنج میلیون و 800 هزار تومان عنوان کرد و گفت: نباید مهر تایید به دروغ برخی افراد و برخی رسانه‌ها زد و طرح تحول و حمایت از اقشار محروم را نادیده گرفت.
ردای مرجعیت را بر دوش بگیرد و لذا فارغ‌البال‌تر و محضر درسش پربارتر بود. فرزند ایشان حضرت آیت‌الله سید محمد بجنوردی نقل‌ می‌کرد: یک روز پدرم می‌گفت این طلبه کم‌ریش که از قم آمده فهم فقهیش خیلی خوب است، که منظورش آقای هاشمی بود.
آن‌چه به‌اختصار گفته شد روند تحصیلی آیت‌الله هاشمی در کسب مدارج عالی فقاهت و اجتهاد بود. و اما نقش فقاهتی ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که نقش کارآمدی بود جای بحث فراوان دارد. امید است صاحب‌نظران در این زمینه از طرح مباحث و اطلاعات خود دریغ نکنند و دانش‌پزوهان و مراکز علمی را، هم از بعد سیر تاریخی تحولات فقه حکومتی و هم از جهت مبانی اجتهادی بهره‌مند سازند. این قلم هیچ ادعایی در این باب ندارد، بلکه این یادداشت تنها فتح بابی برای ورود در این مساله مهم است.
بعد از انقلاب وقتی مقرر گردید برای تشکیلات نظام نوپای جمهوری اسلامی که در نظامهای جهانی سابقه‌ای نداشت طراحی و برنامه‌ریزی شود، هریک از اعضای شورای اولیه انقلاب و یاران امام خمینی(ره) مسوولیتی را بر عهده گرفتند. در بخش‌های اصلی از جمله شیوه اجرایی اداره کشور، امنیت و دفاع، طراحی زیرساخت‌های اجتماعی، آموزشی و قضایی تقسیم کار شد. آیت‌الله بهشتی و آیت‌الله موسوی اردبیلی مسوولیت طراحی نظام قضایی و دادگستری کشور را، دکتر باهنر امور تعلیم و تربیت را و آیت‌الله هاشمی با شرکت در انتخابات و حضور در مجلس شورای اسلامی مدیریت و پی‌ریزی نظام قانونگذاری را به عهده گرفتند. بدیهی است کسی که مسوولیت حوزه قانونگذاری را در اولین روزهای انقلاب برای تدوین و تصویب قوانین زیربنایی جمهوری اسلامی عهده‌دار می‌شود قاعدتا باید نسبت به فقه و مبانی دینی اشراف کامل داشته باشد و هاشمی مناسبترین بود. ایشان در طول دوره ریاست بر مجلس در هدایت نمایندگان برای تصویب قوانین و در موارد زیادی نیز در مباحثه با فقهای شورای نگهبان و قانع کردن آنها نقش فوق العاده‌ای داشت. پژوهشگران ارجمند حوزوی می‌توانند با انجام بررسی و تحقیق در سه منبع از آثار ایشان، مجموعه دیدگاه‌های فقهی و نوآوری‌های آن فقیه ارجمند را استخراج و در معرض استفاده محققان قرار دهند. متاسفانه با همه تلاشهایی
پلاسکو
ازدواج موقت
کانال ازدواج
دانلود فیلم
سایت شیدایی
صیغه
سایت
کانال ازدواج
همسر ایده آل خطبه ساعتها مطالعه و تحقیق می‌کردند و خطابه‌های ایشان قابل استناد و مشحون از نکات بدیع علمی است.

رئیس‌ جمهور با ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو اظهارداشت: این یک درس و هشداری برای همه مسئولین بود که در زمینه ایمن‌سازی زندگی مردم که جزو حقوق شهروندی همه است، از جمله شهر، منطقه، فروشگاه و محل رفت و آمد امن، باید برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری انجام گیرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی دیروز با حضور در محل حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکوی تهران و در گفت وگویی با خبرنگاران، تصریح کرد: این حادثه بسیار تلخ باید درسی برای آینده باشد اما در این حادثه همه مسئولین هماهنگی و همکاری بسیار خوبی داشتند.
دکتر روحانی افزود: آتش‌نشانان عزیز و فداکار، امدادگران، تیم پزشکی و تیم‌های مسوول نظم دادن به امور و مقامات نظامی یک همکاری و هماهنگی بسیار خوب و ستودنی داشتند و این همکاری ادامه دارد.
رئیس جمهور، با بیان اینکه همه ما در عین حال نگران عزیزانی هستیم که در زیر آوار مانده اند، گفت: امیدوارم با تلاش‌های هماهنگی که انجام می‌گیرد بتوانیم برخی از آنان را به سلامت خارج کنیم و آنهایی که جان عزیز خودشان را از دست دادند در دل مردم برای همیشه جاودانه می‌مانند چرا که اینها برای نجات مردم رفتند و خودشان در میان آتش و دود و آهن گرفتار شدند و خداوند به آنها در دنیا و آخرت اجر و به خانواده‌های عظیم الشان آنها صبر دهد و همه ما نسبت به این فداکاری و این حماسه‌ای که آتش‌نشان‌ها و امدادگرها بوجود آوردند، باید سر
دکتر روحانی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و وزارت راه و شهرسازی در این زمینه تلاش می‌کنند اما در عین حال یک برنامه جامع‌تری را برای بافت‌های فرسوده نیاز داریم. اگر بتوانیم پیوندی میان کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و بانکها ایجاد کنیم آنها می‌توانند با سرمایه‌گذاری مشترک بر روی این بافت‌های فرسوده، فعال شوند تا به این ترتیب هم صاحبان بافت‌های فرسوده صاحب ساختمانهای جدید شوند و هم سود این سرمایه گذاری‌ها بازگردد.
رئیس جمهور افزود: ما در حال انجام این برنامه‌ریزی‌ها هستیم. بنابراین موضوع بافت‌های فرسوده و همچنین ساختمان‌های آسیب‌پذیر یکی از مسایل بسیار مهمی است که دولت توجه ویژه به آن دارد و در این زمینه، هماهنگی و همکاری با قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی، شهرداری شروع شده که باید به آن سرعت بیشتری داد.
رئیس مجلس در بازدید از ساختمان پلاسکو:
مناطق فرسوده با سرعت بیشتری نوسازی شود
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق فرسوده در یک برنامه پنج ساله با سرعت بیشتری نوسازی شود.
به گزارش ایرنا، علی لاریجانی دیروز در بازدید از ساختمان پلاسکو در جمع خبرنگاران افزود: براساس برنامه پنج ساله ایمنی مناطق تجاری باید بصورت استاندارد تدوین و ابلاغ شود.
وی تاکید کرد: شهرداری مکلف به ساماندهی استانداردسازی ایمنی مناطق تجاری است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه ششم توسعه اظهار کرد: در قانون این برنامه، بندی آوردیم که تمام مراکز تجاری باید
Apple Watch
قیمت اپل
iPad Pro
کانال ازدواج
بهترین سایت همسریابی
کانال ازدواج
فروشنده
اصغر فرهادی
ازدواج موفق سیستم‌های امنیتی داشته باشند.
لاریجانی با اشاره به شرایط حادثه ساختمان پلاسکو گفت: بعد از حل مسائل فوری این حادثه باقی امور را با دولت پیگیری می‌کنیم.
تلاش آیت‌الله هاشمی برای یافتن راهکار فقهی جهت بازکردن گره از مشکلات اجرایی و حوادث نوظهور بسیار چشمگیر بود. با ذکر یک نمونه سخن را به پایان می‌برم. ایشان در دیدار با اصحاب فرهنگ و رسانه فرموده‌ بودند:
«....حکمی وجود دارد که میگوید همسران نمیتوانند از زمین ارث ببرند؟ این مساله برای من قابل توجیه نبود؛ چرا که قرآن این را نمیگوید و تنها بحث یک چهارم از اموال همسر مطرح است.... پس از اینکه به قم رفتم و با مراجع دیگر صحبت کردم، آنها گفتند با احتیاط و مصالحه در این زمینه عمل شود. صحبتی هم با رهبر معظم انقلاب در این زمینه داشتم، ایشان دستور دادند علما در جلسه شبهای پنجشنبه در این باره بحث کنند. آیت الله شاهروی این بحث را آغاز کرد و این فتوا خیلی اصلاح شد.... و به مجلس فرستادند و نمایندگان هم پس از بررسیهای میدانی، قانونی را تصویب کردند تا این ظلم تاریخی جبران و یا حداقل جلوی گسترش آن گرفته شود....) (ایرنا،17/12/94)
افسوس که قدر این عالم و متفکر بزرگ چنانکه شایسته بود دانسته نشد. حتی در مراسم ختم ایشان در مسجد اعظم قم که به اذعان همگان، از هر حیث در طول سی سال گذشته بی‌نظیر بود، واعظ مجلس شاید به دلیل بی‌اطلاعی از مراتب علمی آیت‌الله هاشمی حق مطلب را ادا نکرد و موجب شد مرجع و علامه بزرگ آیت‌الله جوادی آملی قبل از پایان یافتن مجلس در حالی که می‌گفت: هاشمی مظلوم حیا و میتا، جلسه را ترک کند. آری قدر عالم را عالم می‌شناسد. قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری....
اما وقتی افراطیون شاهد این بالندگی شدند، از شدت حسادت آرامش نداشتند؛ حقیرانه به حرکت‌های موذیانه روی آوردند، در یک اقدام ناشیانه مقابل مترو، منوریل را مطرح ساختند و گفتند که دکترای مهندسی عمران دارند و شایع کردند که موضوع پایان نامه شان هم منوریل بوده است. نخست چند ستون در تهران به زمین کوبیدند، ولی چون غیر کارشناسانه و بدون مطالعه دقیق بود، بعد‌ها بر چیده شد. به سراغ شهرها و استان‌های دیگر مثل مشهد، اصفهان، شیراز، یزد، کرج، تبریز، کرمانشاه و.. رفتند، ولی مورد استقبال مسئولین عاقل و کارشناسان محلی قرار نگرفت، همه آنها مترو را به منوریل ترجیح دادند. علتش هم روشن بود، چون به گفته کارشناسان معتبر، امروز منوریل فقط جنبه تشریفاتی، تفریحی و فانتزی دارد و در اغلب کشور‌های دنیا فقط در«باغ وحش ها»، «جنگل ها»، «پارک‌ها و شهر بازی ها»، «نمایشگاه ها» و «محوطه‌های توریستی» برای جذب مشتری استفاده می‌کنند و اصلا کاربری اصلی منوریل، مسافر کشی یا حمل کالا نیست.
در این میان معلوم نشد چرا مردم قم و علمای اعلام و بزرگان حوزه علمیه ناخواسته گرفتار و قربانی این پدیده نامیمون شدند و چرا مسئولین وقت، بدون مطالعه و کار شناسی لازم، ساخت منوریل را با هزینه‌های گزاف بر این شهر تحمیل کردند؟
در روایت داریم هر کس، مومنی را بدون دلیل در موردی توبیخ و سرزنش کند، از دنیا نمی‌رود مگر این که به همان موضوع واقعا گرفتار می‌شود. مخالفان هاشمی، وی را در ساخت مترو متهم به ترویج اشرافی گری می‌کردند، درحالی که امروز مترو بهترین وسیله برای صرف جویی و قناعت به شمار می‌آید و تکیه گاه بزرگ برای قشرمحرومان شده است، اما آنهایی که شعار زهد و ساده زیستی شان، گوش فلک را کر کرده بود در عمل مروج فرهنگ غلط مصرف گرایی و اشرافی گری شدند.
پیام اخلاقی که از این واقعه تلخ می‌توان گرفت این است که هر کاری اگر با اخلاص و برای رضایت خدا و خدمت به مردم انجام بگیرد، پایدار، ماندگار و‌ دارای خیر و برکت خواهد بود و اگر غیر از این باشد، هباء منثورا است. مخالفان هاشمی خیلی تکاپو کردند تا کار مترو را متوقف کنند؛از سر کینه و کدورتی که داشتند اگر می
Samsung Galaxy Note
شیدایی
کانال ازدواج
دانلود موسیقی
کانال ازدواج
ازدواج موقت
کانال ازدواج
Samsung Galaxy
صیغه
سایت
کانال ازدواج
Apple Watch ‌توانستند همه تونل‌ها را پر از خاک می‌کردند ولی نتوانستند. در این اواخر محسن هاشمی را از مدیریت مترو کنار زدند تا نام هاشمی در مترو برای همیشه به فراموشی سپرده شود، اما همه چیز بر عکس شد، خودشان عقیم ماندند و به تاریخ پیوستند، ولی امروز هر جا رشد و توسعه و اخلاق و انسانیت است نام هاشمی می‌درخشد.
نکته دیگری که مردم ایران و جوانان باید به آن توجه جدی داشته باشند، این است آنهایی که تا دیروز به کار‌های زیر بنایی و کلانِ هاشمی در بُعد سازندگی، اشکال‌های بنی اسرائیلی می‌گرفتند، امروز همان‌های نوعی، شبیه همین نق‌ها و اشکالات را در ارتباط با برجام، خرید هواپیما و امثال آن به حسن روحانی دارند. در طول 38 سال گذشته این افراد نوعی با همین منفی بافی‌ها و سطحی نگری‌های خود، همواره مانع رشد و پیشرفت در عرصه‌های گوناگون کشور و انقلاب شدند، در آن هشت سال هم که به قدرت رسیدند، به غیر تخریب منابع ملی و غارت ثروت عمومی و ایجاد تفرقه و چند دستگی هیچ ارمغانی نداشتند، اگر هم داشتند، ناچیز و هرگزقابل مقایسه با این گونه خرابکاری‌ها نبود.
و سخن پایانی این که ما در رشد، توسعه و سازندگی کشور به مدیران و انسان‌هایی از جنس هاشمی نیازمبرم داریم که بدون سر و صدا و شعار‌های به ظاهر خوشایند در عمل و اجرا در خدمت توده مردم باشند و منافع ملی را بر منافع گروهی، جناحی و شخصی مقدم بدارند؛ مردم از شعارهای توخالی به شدت زده شده‌اند و به دنبال مردان میدان اخلاص و عمل هستند.


  نوشته های دیگران ()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 0
بازدید دیروز:  30
مجموع بازدیدها:  2149
سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی سایت همسریابی

سایت ازدواج مجدد
سایت بعد از طلاق
سایت تشکیل خانواده
سایت ازدواج دائمی
آدرس جدید شیدایی
آدرس جدید همسریابی سایت شیدایی
سامانه همسان گزینی شیدایی
سایت همسریابی هوشمند شیدایی
شیدایی مجوز
واسطه ازدواج
واسطه ازدواج در تهران
واسطه ازدواج در مشهد
واسطه ازدواج در تبریز
واسطه ازدواج در اصفهان
واسطه ازدواج در کرج
واسطه ازدواج در کرمان
واسطه ازدواج افغانی
واسطه ازدواج عراقی
واسطه ازدواج در قزوین
واسطه ازدواج در سمنان
واسطه ازدواج در شیراز
واسطه ازدواج در عجب شیر
ورود به سایت شیدایی
واسطه ازدواج در اسکو